oC
×

Ескерту

JFolder: :files: Путь ведёт не к каталогу. Путь: [ROOT]/images/--0/28
×

Назар аударыңыз

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/--0/28

      Тәрбиешілердің ата-аналармен ынтымақтастығы балалармен тәрбие жұмысының сәттілігінің басты кепілі болып табылады. Педагог үшін ата - аналарды педагогикалық процестің белсенді қатысушылары ету оңай шаруа емес. Бұл жоғары шеберлік пен үлкен жауапкершілікті қажет етеді. Біздің балабақшаның педагогтары өздерінің шығармашылық тәжірибелерін пайдалана отырып, ата-аналармен жұмысты жемісті дамытады.

         Соңғы кездері және отбасымен өзара әрекеттесу ең өзекті мәселелер санатына енді. Өзгерген заманауи отбасы (қаржылық және әлеуметтік стратификация, жаңа ақпараттық технологиялардың көптігі, білім алудың кең мүмкіндіктері және т.б.) өзара әрекеттесудің жаңа түрлерін іздеуге мәжбүр етеді. Ата-аналармен жұмыстың мазмұны мен формалары туралы ойлау. Олардың қажеттіліктерін зерттеу мақсатында жедел сауалнама жүргізу. Ата-анаға ДО баласымен не істегісі келетіні туралы хабарлау ғана емес, сонымен бірге оның не күтетінін білу маңызды. Болашақ іскерлік ынтымақтастықты орната отырып, тәрбиешілер мен ата-аналар арасында достық қарым-қатынас орнату. Ата-аналарды олармен жасалуы керек жұмысқа қызықтыру керек, оларда баланың жағымды бейнесін қалыптастыру керек.

        Ата-аналарда өз баласының неғұрлым толық бейнесін қалыптастыру және оны отбасында алуға болмайтын және олар үшін күтпеген және қызықты болып табылатын білім, ақпарат беру арқылы дұрыс қабылдау. Бұл баланың құрдастарымен қарым-қатынасының кейбір ерекшеліктері, оның жұмысқа деген көзқарасы, өнімді қызметтегі жетістіктері туралы ақпарат болуы мүмкін.

        Педагогті бала тәрбиесіндегі отбасы проблемаларымен таныстыру. Бұл кезеңде тәрбиешілер мұнда белсенді рөл атқаратын ата-аналармен диалогқа түседі, тәрбиешінің отбасына барған кезде тек жағымды ғана емес, сонымен бірге баланың мінез-құлқындағы қиындықтар, алаңдаушылықтар, жағымсыз нәрселер туралы айтады.

       Ересектермен бірге баланың жеке басын зерттеу және қалыптастыру. Осы кезеңде жұмыстың нақты мазмұны жоспарланып, Ынтымақтастық нысандары таңдалады.    Мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің мұғалімдерінің алдында қызметтің маңызды және күрделі бөлігі тұр – бұл ата-аналармен жұмыс. Біздің ойымызша, балабақша мен отбасының ынтымақтастығын жүзеге асыруда негізгі қиындықтар тек отбасымен жұмыс істеудің дәстүрлі әдістері мен формаларын қолдануда туындайды.

https://youtu.be/E9zYyGzv0PA

 
{gallery}--0/28{/gallery}