Орта –үшінші педагог
Қазіргі таңда елдің үздіксіз білімі өскелең ұрпақтың білімінің тереңдігімен өлшенеді. Білімді, жан-жақты, қабілетті ұрпақ – ұлтымыздың баға жетпес байлығы.
Барлық білімнің бастауы балабақшада. Мектепке дейінгі мекемелерде тәрбие мен білім беру саласында қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар қаншалықты маңызды болғанымен, педагогикалық технологиялар ұғымы мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуде кеңінен қолданылатындардың біріне айналды. Сондықтан жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін енгізу мектепке дейінгі тәрбиенің басты міндеттерінің бірі болып табылады. Бала тәрбиесінде мұғалімнің және пәнді дамытушы ортаның рөлі маңызды. Бала – өзіне сенімді, шығармашыл, белсенді тұлға, оның дамуы үшін еркіндік қажет. Балалардың шығармашылық, танымдық, сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту, дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаның көмегімен жүзеге асырылады.
Дамушы пәндік-кеңістіктік орта балаларды тәрбиелеуге, дамытуға және оқытуға бағытталған, сондықтан оған қойылатын заманауи талаптарға сай болуы керек. Яғни, топтың жас санатына сәйкес болуы, қолжетімді, мобильді болуы, шығармашылық пен дербестікті дамыту функциясын жүзеге асыруы қажет.Өйткені педагогикалық ұжым балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлеріне мүмкіндік береді және топтың немесе балабақшаның бағытын жүзеге асырады.
Ойын технологиялары арқылы мектеп жасына дейінгі балаларға ерте кәсіптік бағдар беруге бағытталған «Қоршаған орта – үшінші педагог» бағдарламасын жүзеге асыру аясында біз дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаның параметрлеріне тоқталдық:
- Барлық топтарда оқу материалы жас ерекшеліктері мен қауіпсіздігі орындалуын ескере отырып таңдалды.
- Адамгершілік пен патриоттық тәрбие беретін оқу және ойын алаңдары белгіленген. Шығармашылыққа, эксперимент жасауға және оқу, дамыту мәселелерін шешуге арналған әртүрлі материалдар бар.
3.Мына негізгі орталықтар орналасқан: «Ұлттық бұрыш», «Театр орталығы», «Оқшаулану бөлмесі», «Шығармашылық орталығы», «Физикалық қасиеттерді дамыту бұрышы», «Дамыту және оқыту орталығы», «Табиғат, ғылыми орталық».
- Барлық материал балаларға жеке ойын ортасын ұйымдастыруға да, бірлескен ортаны да таңдауға болады.
- 5. Техниканы дамытуға арналған заманауи ойын үлгілері бар: құрылыс жинақтары, планшеттер, т.б
Пәндік ортадағы ересек адамның мақсаты – баланың жеке тұлға ретінде дамуына ықпал ету. Бұл келесі мәселелерді шешуді қамтиды:
- психикалық қауіпсіздік сезімін қамтамасыз ету – баланың дүниеге деген сенімі, өмір сүру қуанышы;
- тұлғаның бастауларын қалыптастыру (тұлға мәдениетінің негізі);
- даралықты дамыту.
https://www.instagram.com/tv/Cxr_vDvgYN4/?igshid=MW84eGIyMTI2cXMyMA==
https://www.instagram.com/p/Cv64Bqxg8Lq/?igshid=MWNmM2traXU1bm5wbw==
https://www.instagram.com/reel/Ctl2iy_LScU/?igshid=azIxM3phZTV6amp6
https://www.instagram.com/reel/CstFvZRL6_e/?igshid=bXlsbm5ncnlvOG50
https://www.instagram.com/reel/Csux3aPoIxf/?igshid=OTY5bGdybHVnN2xz
https://www.instagram.com/tv/CsbSWpRtE89/?igshid=MXJwOTZpNWVjc2VycA==
https://www.instagram.com/p/Cr79NNaAd-Z/?igshid=bGh2OHBjZ3oxNWNl
https://www.instagram.com/tv/CoEmXBJA10C/?igshid=emQyYmZoMzliM2hw
https://www.instagram.com/reel/Cn1CTNpsYjc/?igshid=MWJkZGFjMW5qMHJ6dA==
{gallery}--0/3{/gallery}