oC
×

Ескерту

JFolder: :files: Путь ведёт не к каталогу. Путь: [ROOT]/images/-1/-1/7
×

Назар аударыңыз

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images//-1/-1/7

Балабақша ұйымдары ұйымдастырылған басқарылатын инновациялық процестің нәтижесінде білім берудің жаңа тәжірибесін құрудан немесе игеруден басқа жолмен дами алмайды. Қазіргі таңдақоғам жаңарған сайын, әлеуметтік тапсырыс өзгерген сайын өзгеруге, жаңаруға мәжбүр. Ең алдымен, бұл өзгерістер білім беру ортасына қатысты.

мектепке дейінгі білім беру ортасы балалар көп уақытын өткізетін үйден кейінгі екінші орын болып табылады. Білім беру ортасы оқу процестерін қолдау үшін ұйымдастырылған болса, "үшінші педагог" бола алады.

Білім беру ортасы бірқатар функцияларды орындайды: оқыту, тәрбие, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, құқықтық, даму, ағартушылық, дүниетанымдық, басқарушылық. Осылайша, бөбекжа ймыздың білім беру ортасы тәрбиелік, оқыту және дамытушы болып табылады.

Бес Білім беру бағыты  физикалық, интеллектуалды, адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамудың азайтылған бірақ функционалды толық білім жиынтығы кіретін мектепке дейінгі білім берудің құрама бөлігі.

физикалық  бағыты  спорттық ойындар элементтеріне арналған құралдар, бұл балаларға әртүрлі қозғалыстарда жаттығуға, бұлшықеттерді жаттықтыруға, ептілікті, дәлдікті дамытуға мүмкіндік береді. дене шынықтыру жабдықтары жинақталған: шеңберлер сақиналар, түйреуіштер доғалар

Қоммуникативтік бағыт -бұл топты жабдықтауды бастауға болатын дамушы ортаның маңызды объектісі, өйткені бұл топты біріктіруге, балаларды қызықты идеямен, олар үшін жаңа қызметпен біріктіруге көмектесетін театрландырылған іс-шаралар. балаларға оқуға және оқитын балаларды өз бетінше оқуға арналған Кітаптар, шығармаларға иллюстрациялар, тақырыптық альбомдар, сөйлеу материалдары, сөйлеу ойындары, журналдар бар.

Таным бағыты: Заттардың қасиетін бағдарлау, қоршаған ортаны тану, құрастырылымдық, дағдылар, экологиялық мәдениет негіздері, қарапайым математикалық ұғымдар, іздеу және эксперименталды іс- әрекет, ақпаратпен жұмыс болып табылады. Таным бағытында .әртүрлі өлшемдер мен пішіндердегі бөлшектері бар құрылыс жинақтары, конструкторлар, жалпақ мозайкалар, лото бөшкелері, таяқшалар, сіріңке қораптары, әртүрлі өлшемдегі қораптар, модельдеу жинақтары бар.

Әлеуметік бағыта Мінез – құлық дағдылары, ересектер және құрдастарымен өзара іс- әрекеті, адамгершілік нормалары туралы түсінік береді .Осыған байланысты сюжеттік  рөлдік ойындарға арналған аймақтар бөлінген - "аурухана", "отбасы", "шаштараз","Тігінші

Шығармашылық бағыты бұл балалардың өнімді және шығармашылық белсенділігі үшін қажетті материалмен жабдықталған: қағаз парақтары мен альбомдар, щеткалар, бояулар, қарындаштар, маркерлер, түрлі-түсті қарындаштар, пластилин, қарындаштармен сурет салу тақталары, пластилинмен жұмыс істеуге арналған стендтер, су банкалары және т. б. Құралдармен жабдықталған.

Бес бағытпен жұмыс жасауда балалардың жан-жақтылығы , ойлау қабілеті , креативтілігі дамиды.Балаларға барлық жағдай жасалған\

Бес білім беру бағыты бойынша  балаға психологиялық қауіпсіздік сезімін беріп, мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттері мен тәуелсіздігін дамытуға көмектесуіне жағдай жасап отырмыз.

{gallery}/-1/-1/7{/gallery}